sobota, 23 lipca 2011

...

obudziłem się czując dotyk na mych barkach. otworzyłem oczy i ujzalem paris hilton . nieco niżej penelope cruz masowała moje stopy także calkiem naga. z niedowierzaniem  spojzalem w strone lazienki gdzie z wanny wlasnie wychodzila oblepiona piana angelina jole.wow ! wstałem szybko myslac ze czar pryśnie , jednak nie ! w rogu ogromnego pokoju stal syto zastawiony stol. wokol niego na swych krótkich nozkach uwijal sie prezes z taca drinkow w przeroznych kolorach . to nie mogl byc raj. to bylo pieklo w moim wydaniu. tak wlasnie zawsze sobie je wyobrazalem a teraz w nim sie znajduje. usiadlem przy stole a ubrana jedynie w czarne szpilki megan fox podala mi dobrze wysmarzonego , wolowego steka. milo jest jesc przy muzyce dobrej kapeli . w tym wypadku tej atrakcji dostaczali mi chlopcy z metalica grajacy ballady na tarasie. wszystkie dziewczyny staly teraz w rzadku ukazujac mi swoje wdzieki . czyz moze byc cos lepszego.przez chwile zastanawialem sie w jaki sposob z mojego 49 metrowego mieszkanaka w bloku , ktos zrobil wielki apartament i dlaczego nie ma prezesa z nowa dostawa drinkow ! uff. wstalem z miejsca aby blizej sie im przyjzec a one chorem zaspiewaly : nie masz siusiaka , nie masz siusiaka ... ciemnosc... znow otworzylem oczy. to moje male mieszkanko. wstalem ciezko z lozka i udalem sie pospiesznie do lazienki aby sprawdzic czy wszystko mam na miejscu. tak , odetchnalem z ulga. tylko zona ze  zdziwiona mina spogladala na mnie. snilo mi sie pieklo - skwitowalem. oj to nie dobrze -  odpowiedziala. panowie , piszcie za zycia podania do burmistrzow swoich miast o dotacje i asygnaty na prostamol i wiagre. nie zapomnijcie takze zapisac w testamentach aby caly uzbierany zapas za zycia wlozono wam do trumien. ja natomiast musze jedynie udoskonalic swoja wizje piekla. jest jeszcze jeden wariant. moze sie zdarzyc ze traficie do nieba a tam beda na was czekac poslanki prawa i sprawiedliwosci. przemyslcie swoje postepowanie aby pozniej nie byc rozczarowanym polozeniem w jakim sie znajdziecie.